Reklamacje i zwroty
Reklamowany towar lub produkty, które nie odpowiadają Państwa wymaganiom jest możliwe wysłać na niżej podane adresy:
Elementrix, Strojirenska 4/7, Jihlava, 58601 Czech Rep.
O ile chodzi o wymianę towaru, jest możliwy kontakt drogą mailową i po uzgodnieniu zapewnimy dostarczenie nowego towaru kurierem i równocześnie odbiór towaru, który Państwu nie odpowiada.
1. Przed podjęciem decyzji o wysłaniu wadliwego towaru do serwisu prosimy o sprawdzenie stanu baterii , czystości styków ( przy urządzeniach elektronicznych) oraz upewnienie się, że dany produkt jest obsługiwany poprawnie i zgodnie z przeznaczeniem.
2. Jeśli wada/usterka wynika z innych przyczyn proszę pobrać ze strony: Formularz reklamacyjny i czytelnie go wypełnić - im więcej informacji na temat uszkodzenia tym szybciej i sprawniej będziemy w stanie rozpatrzyć reklamację.
3. Na kliencie spoczywa obowiązek gromadzenia i przedstawienia wszelkich dokumentów otrzymanych przy zakupie - takich jak paragon lub faktura , (numer zamówienia) data zakupu itp. które mają na celu potwierdzenie nabytych praw do gwarancji.
4. Serwis nie wymaga dostarczania towaru w oryginalnym opakowaniu - nie przywiązujemy wagi do pudełek (wyjątek stanowi zwrot sprawnego towaru) jednak należy spakować towar solidnie, zabezpieczając właściwie przed ew. uszkodzeniem w transporcie. Nie odpowiadamy za uszkodzenia towaru w transporcie.
5 .Klient pokrywa koszt dostarczenia towaru do serwisu.
6. W przypadku chęci zwrotu towaru - odstąpienia od umowy kupna zawartej na odległość , bądź wymiany na inny prosimy o dołączanie wszelkich koniecznych dokumentów (faktura, paragon) oraz czytelnie wypełnionego oświadczenia: Oświadczenie o odstąpieniu od umowy - produkt zwracany/wymieniany musi być w stanie niezmienionym, nie może nosić śladów użytkowania, oraz być w oryginalnym opakowaniu.
7. Czas rozpatrzenia reklamacji to maksymalnie 14 dni od jej otrzymania. Z reguły staramy się rozpatrywać reklamacje szybciej w zależności od ilości przesyłek jakie otrzymamy od klientów.
W przypadku napraw gwarancyjnych - okres gwarancji wydłużony zostaje o czas pobytu sprzętu w serwisie.
8. Serwis po naprawie bądź wymianie wadliwego towaru odeśle go niezwłocznie na swój koszt - wyjątek tu stanowią wymiany na prośbę klienta (zmiana umowy) i naprawy pogwarancyjne, tu wszelkie koszty ponosi klient.
9. W przypadku chęci zmiany adresu tudzież innych potrzebach - prosimy o posługiwanie się formularzem reklamacyjnym , żadna dołączona odręcznie napisana kartka nie pomoże nam w tym lepiej od formularza reklamacyjnego.
10. Naprawy pogwarancyjne. Klient dostarcza przesyłkę na swój koszt. Serwis przeprowadza ekspertyzę i informuje klienta o kosztach i czasie naprawy. Po otrzymaniu wpłaty z tytułu naprawy pogwarancyjnej oraz kosztów przesyłki zwrotnej serwis przystępuje do naprawy sprzętu. Następnie sprawny sprzęt odsyła do klienta. Naprawa objęta jest 3 miesięcznym okresem gwarancji na usługę.
11. Klient który nie zdecyduje się na naprawę - odrzuci kosztorys - otrzyma towar z powrotem po uiszczeniu opłaty za przesyłkę zwrotną - Serwis nie pobiera opłaty za wycenę naprawy - jednak w przypadku braku chęci naprawy ze strony klienta - nie informuje o szczegółach uszkodzeń
12. W przypadku 3-ciej naprawy w okresie gwarancyjnym, tej samej usterki - wada wynikająca z jakości towaru tudzież wadliwej naprawy - klient ma prawo towar zwrócić , otrzymując zwrot gotówki za niego, lub wymiany na towar nowy - pozbawiony wad, ew. wymiany na towar inny, w ramach wartości sprzętu który zwraca.
13. W przypadku jakichkolwiek wątpliwości prosimy o kontakt mailowy lub telefoniczny- do dyspozycji klientów jest email Serwisu.
14. Serwis nie podejmuje się żadnych zmian w konstrukcji towaru ( zwłaszcza elektronicznej) z uwagi na równoczesną niezgodność z certyfikatami producenta.
15.. Naprawie gwarancyjnej nie podlegają żadne uszkodzenia mechaniczne, z winy klienta, wadliwego spakowania do transportu - towar taki może być naprawiony jedynie odpłatnie